درباره سعيد

به نام آنكه آسمان و زمين را آفريد

با سلام به آنانكه وبلاگ ما را مي بينند و با نظر خود ما را راهنمايي مي كنند.

بدون هيچ اتلاف وقتي ميرم سر اصل مطلب و خودم معرفي ميكنم.

نام: سعيد

نام خانوادگي: عظيمي

تاريخ تولد: 28 تير ماه سال 1366 خورشيدي مصادف با 19 جولاي 1987 ميلادي

دانشجوي رشته نرم افزار كامپيوتر هستم.

توضيحات بيشتر در مورد خودم:

من در سال 1383 كامپيوتر خريدم و شروع به يادگيري كردم تا به امروز كه با امير تصميم گرفتيم يه وبلاگ بزنيم و مطالبي كه تا حالا ياد گرفتيم و در اختيار دوستان عزيز بگذاريم.

و اما علايق من:

من اولين علاقه ام به كامپيوتر و الكترونيك و فناوري اطلاعات است

از علاقه هاي ديگرم مطالعه كتاب،مجله،فيلم،موسيقي،رانندگي و ... .

چند تا از فيلم هايي كه دوست دارم:

ماتريكس ، ارباب حلقه ها ، مرد عنكبوتي ، ون هلسينگ و ... .

و در مورد علاقه هاي ديگر و اخلاق من در وبلاگ بيشتر آشنا مي شيد.

اول ارديبهشت ماه سال 1386