درباره امير

سلام

طبق اداب و رسوم اين دنياي مجازي هر كي كه تو اين شبكه تار عنكبوتي وبلاگ يا سايتي ميزنه خودشو معرفي مي كنه ، ما هم از اين قضيه مستثني نيستيم وخودمان را معرفي مي كنيم و انگيزه مونو از ساخت اين وبلاگ مي گيم

نام : سيد امير

نام خانوادگي : حسيني

تاريخ تولد : 8 مهر 1365 ولي در شناسنامه 30 شهريور 1365 مصادف با 21 سپتامبر 1986

در حال حاضر دانشجوي رشته ساخت و توليد گرايش قالب سازي هستم .

عرضم به خدمتتون كه حدود سه ساله يه كامپيوتر خريدم و پا به اين عرصه جذاب و پايان نيافتني گذاشتم و به سرعت اطلاعات خودمو در اين زمينه بالا بردم. حالا قصد دارم با كمك يكي از دوستانم به نام سعيد كه يه نسبت فاميلي هم داريم اطلاعاتي كه داريم رو در اختيار همه ايراني هاي عزيز قرار بديم .

براي شروع مي خواستيم يه وبلاگ در سيستم وردپرس درست كنيم ولي چون من قبلا با سيستم بلاگر كار كرده بودم گفتيم به طور موقت در اين سيستم فعاليت كنيم تا بعد انشاالله اگه خدا خواست يه فضا بگيريم و سيستم وردپرس را روي هاست خودمون پياده كنيم.

راستي من و سعيد تقريبا با هم كامپيوتر خريديم و نسبتاٌ با هم پيش رفتيم كه ايشان هم خودشونو معرفي خواهند كرد

بذاريد يه كم راجع به علايقم براتون بگم

من به كامپيوتر از بچگي علاقه زيادي داشتم ، دارم ، و خواهم داشت به طوري كه روزي كه كامپيوتر خريدم يكي از بهترين روزهاي زندگي من بود ، مي تونم به جرات بگم كه تو اين سه سال من نصف بيشتر وقتمو جلوي مانيتور كامپيوتر گذروندم.

صداقتو خيلي دوست دارم ، چون من مي گم اولين و مهمترين چيز براي انتخاب دوست ، صداقت هستش .

فيلم زياد نگاه ميكنم به فيلمهاي ، ارباب حلقه ها ، ماتريكس ، كنستانتين ، هري پاتر ،راز داوينچي و ... علاقه دارم .

زياد اهل مطالعه نيستم ولي شعر و جملات بزرگان خيلي علاقه دارم.

فكر كنم براي شروع فعلا كافي باشه بعداٌ خيلي بيشتر با هم اشنا مي شيم .

سيد امير حسيني

بهار 1386

3 نظر:

symoniri گفت...

خب، اول از همه اینکه خوش اومدی. دوم اینکه در پوسته کدی وجود داره با این عنوان، titlewrapper. دنبالش بگرد. چند خط پایین‌تر، لینک رو می‌بینی. از تگ شروع a تا تگ انتهایی a رو پاک کن و ذخیره کن.

symoniri گفت...

سلام مجدد، یک زحمت بکش. توی پروفایل بلاگر، ای‌میل بگذار و فعالش کن که بشه کامنت‌ها رو جواب داد. حسن دیگه ش هم اینه که نظرخواهی وبلاگت آلوده نمی‌شه این‌طوری :-)
اما می‌تونی بگی چجور پیغام خطایی می‌ده، اگر از این تاییدیه‌های معمول باشه روی confirm and save کلیک کن و ذخیره‌ش کن. وگرنه یک تصویر برام ای-میل کن بی زحمت.

symoniri گفت...

باز هم سلام،
این یادداشت، می‌تونه کمک کنه به‌تون. البته فکر کنم. اینجا